FAQs
לא מצאת תשובה לשאלה?צרו איתנו קשר בוואטסאפ 0523334343
כללי
כן! אנחנו מציעים החזרות והחלפות תוך 14 יום מהיום שהמוצר הגיע אליך. המוצר חייב להיות חדש, ללא שימוש, באריזתו המקורית, וכולל הטיקטים. פרטים נוספים על תהליך ההחזרה תוכל למצוא בעמוד החזרות והחלפות שלנו.
שים לב! אצלנו ההחלפה הראשונה היא ללא עלות עם שליח עד הבית.
ברגע שההזמנה שלך נשלחת, תקבל ממני קישור למעקב למייל או לנייד שלך, כך תוכל לראות את מצב ההזמנה שלך בזמן אמת. אם יש לך שאלות נוספות לגבי המשלוח, אל תהסס לפנות אלינו.
כן! אנחנו מקבלים מגוון אמצעי תשלום, כולל כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס), Bit, Apple Pay, Google Pay. כל העסקאות מאובטחות באמצעות טכנולוגיית הצפנה מתקדמת, כך שתוכל לבצע את הרכישה בצורה בטוחה ונוחה.
אם קיבלת מוצר פגום או לא כפי שהוזמן, אנחנו מצטערים על כך! תוכל לפנות אלינו תוך 7 ימים מרגע קבלת המשלוח. נבצע החזרה או החלפה לפי הצורך, וללא עלות נוספת מצדך. אנחנו כאן כדי לעזור ולוודא שתקבל את מה שהזמנת.
המשלוח יגיע אליך תוך 2-7 ימי עבודה (תלוי בכתובת המשלוח ובזמינות המוצר). אנחנו משתדלים לשלוח את ההזמנות בהקדם האפשרי.
כן! אנחנו מציעים כרטיסי מתנה לכל סכום שתבחר. תוכל לבחור את הסכום של כרטיס המתנה ולהפוך אותו למתנה מושלמת. כרטיס המתנה יישלח אליך בדואר אלקטרוני, ואתה יכול לשלוח אותו לכל אדם שתרצה.
כן, אנחנו מציעים אפשרות ל תשלום בתשלומים באמצעות כרטיסי אשראי. כל מה שעליך לעשות הוא לבחור באופציה של “תשלומים” בזמן הקופה. מספר התשלומים תלוי בגובה הסכום ובהסכמים של חברת האשראי.